سرخط خبرها

دفاع قلعه نویی از اکبرمیثاقیان بعد از صدرنشینی| گل گهر پیشتاز لیگ

  • کد خبر: ۹۱۴۷۵
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
دفاع قلعه نویی از اکبرمیثاقیان بعد از صدرنشینی| گل گهر پیشتاز لیگ
امیرقلعه نویی بعد از پیروزی مقابل پدیده و بازگشت به صدر جدول از اکبرمیثاقیان حمایت کرد و کار او را شبیه ایثارگری دانست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم گل گهر سیرجان با برتری در خانه پدیده مشهد موفق شد دوباره به صدر جدول بازگردد. امیرقلعه نویی بعد از پیروزی در این بازی از عملکرد تیمش انتقاد کرد. او اکبرمیثاقیان را هم ستود: «میثاقیان ایثار می‌کند با شرایطی که هست او واقعا زحمت می‌کشد. شهرخودرو خیلی چغر است و خوب بازی می‌کنند اگر در هفته‌های آینده هم همین گونه بازی کنند روندشان بهتر خواهد شد. اگر زمانی که حریف یک بر صفر از ما جلو بود موقعیت تک به تک را گل می‌کرد و بازی ۲ بر صفر می‌شد شرایط فرق می‌کرد، اما منادی آن توپ تک به تک را گرفت و ما به بازی برگشتیم و ۲ بر یک برنده شدیم. بازیکنان ما ۲۰ دقیقه فقط فوتبال بازی کردند. از آن‌ها گلایه دارم. بازی با سپاهان به تاریخ پیوست و باید به فکر بازی با شهرخودرو می‌بودیم، اما فوتبالیست‌های ایرانی اینگونه هستند گاهی یکسال در باد یک برد می‌خوابند و به تیم لطمه می‌زنند، اما خدا را شکر برنده شدیم.»

قلعه نویی در ادامه حرف‌هایش گفت: «وقتی شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است باید تمکین کرد گاهی تبعیض می‌شود که آن فرق دارد، اما وقتی وضعیت برای همه تیم‌ها یکسان است باید تمکین کرد. تیمی مثل ما که باید چند پرواز برای یک بازی انجام بدهد شرایطش سخت‌تر می‌شود، اما همه باید تمکین کنیم.
قلعه نویی در مورد اینکه مدعیان لیگ و شرایط تیم خودش که صدرنشین است، گفت: از فردا به فکر بازی با فولاد هستیم هر بازی برای ما یک فینال است. برنامه‌های هفتگی، کوتاه مدت و یک برنامه هم برای کل لیگ داریم و هفته به هفته جلو می‌رویم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->